Utmaningen

Marias utmaning...

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Smör, marmelader, tomatpuré
Frys: Grönsaker, bär, kyckling 
Skafferi: Pasta, kakao, mjöl 
Handväska: Plånbok, läppglans, nycklar
Sminkväska: Mascara, ögonskugga, ögonbrynspenna
Badrumshylla: Deo, parfym, tandborste
Förråd: En jäkla massa kläder, väskor, skit?
Hjärna: Massa planer, kaos, drömmar 
Jackficka: Mynt, lypsyl, nycklar (då jag inte har någon väska...)
Kryddskåp: Timjan, kanel, italiensk salladskrydda
Barskåp: Rom, vodka, bailys
Köksbänk: Salt- och pepparkvarn, gamla mjölkpaket (jäkla DAVID!)

Jopp det var det... utmanar alla som vill. Skicka gärna era svar till mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0