Vill inte!

Imorgon kommer Terese hem. Och om jag har otur så tar hon tillbaka Amadeus! Vill verkligen inte det! Vill ha honom hela sommaren och hela höstern och hela våren. Kort och gott jag vill inte lämna ifrån mig honom! Och idag när vi var ute och red så var han SUPER mysig! Han var så mjuk och fin. Kunde har ridit hur länge som helst om det inte vore för att jag var tvungen att åka hem för att jag snart börjar jobba. Suck...

Imorgon är det tävlings time! tjoho! Börjar bli mindre och mindre nervös inför tävlingarna nu! Tycker det bara blir roligare och roligare! Ända pressen är väl att man vill bli placerad! Har ju kommit utanför precis några gånger men även lyckas klämma mig in oxå! :D


Nä iväg nu, jobbet kallar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0