Är man inte stressad så blir man

Skulle sätta mig ner förut och börja sy på mina gardiner, när symaskiner bara packar ihop... Går inte att göra någoning å den... Kollar i bruksanvisningen och där står det att för den felkoden så ska man kontakta service eller affären där man köpt den. SUCK!!!! såååå irriterande!

Åkte upp till svärmor och fick låna två maskiner från henne. Den ena ville inte riktigt mata fram tyget men fick någolunda söm, den andra hackade lite väl mkt på fel ställen... så det var ingen idé att forsätta.

Så om jag inte får ordning på el'ndet så åker jag och hämtar mammas maskin på fredag. Så på fredag ska jag

1. Fixa maskinen
2. byta överkast på Ikea
3. Baka
4. Städa huset
5. Flytta över katterna
6. Orka med allt.....

Nä nu ska jag vara social med Maria och försöka tänka på roligare saker än det som går runt i huvudet på mig nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0