Fler lediga dagar efterlyses!!!!!

Idag har jag varit ledig från jobbet. Hade varit skönt med sovmorgon men så blev det inte. Istället så var det bara att kliva upp vid 7 och börja sortera tvätten och börja tvätta... Men det behövdes, hade inte mkt rena kläder kvar.
Efter ett antal timmar utav tvättande och vikande av kläder så gick jag iväg till banken en snabbis och satta in lite lösa pengar jag hade här hemma. Så nu har jag i stort sätt sparat ihop mina shopping pengar till Kina :D hela 9500kr rikare på kontot blev jag!

Sen ut i stallet och rida, blev dock bara en häst. Har fått så j*vla ont i handleden, så det var inte så lätt att rida då :(

Har även varit på en lång prommis med syster. Har nog gått nästan 7km. Duktigt av mig! Så nu behöver jag inte ha dåligt samvete fär att vi ska äta paj ikväll till Grey's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0