fredagsmys = Städdag???

Idag har jag varit ledig. Men ändå så gick jag upp vid åtta. Åt frukost och åkte ut till stallet. Red ut en runda i det härliga regnet... Men jag hade på mig en superstor och gul regnjacka så jag blev inte så blöt, dock blev Amadeus lite rädd när den blåste till ;)

Sen var det hem och börja städa. Först diska undan all disk som var utplacerad lite här och där i vår stora(?) lägenhet, sen städa, plocka undan massa kläder och annat skit, sen damma och dammsuga för att slutligen avsluta med att tvätta golven :D

Har även fixat maten. Gulaschsoppa :D mmm mums!

Nä nu ska vi iväg strax och kolla in jultidningar. Snart är det jul, ojoj vad tiden går snabbt :D


Snart är det jul :D


Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Nja, altså jag skulle no inte säga att det är jul SNART. Men den kommer väl tillslut. =)

2009-09-07 @ 14:39:53
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära!

2009-09-07 @ 14:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0