Rebecka vart är du.....?

Ja den frågan fick vi många gånger igår ;)

Jag, Michis, Maria och Martin satt och förfestade lie igår hemma hos mig. David och hans kompis Kjell (?) var oxå med oss ett tag! Michis hade så fint bestämt att vi var tvugna att gå ut och festa när hon nu är är hemma.

Tanken var att vi skulle till Nyköping, men precis när vi skulle dra få slog det om och vi stack till Södertälje. Inte så mkt folk i början och jag konstanterade rätt så snabbt att jag och Michis var de enda blondinerna :D haha

Efter ett tag så dimper det in fler och fler! Hade jätte trevlig kväll som slutade på Mcdonalds i Moraberg :D

Och som sagt! Rebecka var ärrrrrrrrrrrrr du??? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0