Så gick det med den eftermiddagen

Idag efter jobbet så tänkte jag att jag skippar träningen eftersom jag har en sådan fruktansvär träningsvärk. Tänkte åka över till svärföräldrarna och hämta mina sommardäck och sedan åka hem och gå en härlig promenad i det fina vädret. Men väl hemma hos s-föräldarna så hamna jag på altanen med Dongyan. Satt och prata ett tag och vips som det var så blev det helt grått på himlen och det börjar blåsa som bara den. Så det var bara att gå in.
Insåg att min promenad var bara att glömma. Så jag stanna kvar lite längre och fick på köpet en supergod middag, kina mat som Dongyan hade lagat MUMS!!!

Nä lite ananas till efterrätt kankse, tillsammans med lite desperate housewifes :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0