Ännu en dag

Idag känner jag mig lite uttråkad. tänkte gå ut med hundarna en stund så jag får röra på mig lite (har träningsvärk i benen sen igår...) Funderar även på att åka till Walmart idag och inhandla lite småsaker. det ska ju bara billigt där :P

Saknar alla mina underbara svenskar som är utspridda i detta stora land. känns lite långtåkigt att inte ha någon att umgås med på dagarna. Men det funkar än så länge, har ju min kära vän datan ;)

Upp och äta lite frukost och sätta igång med lite saker, så att jag inte missar hela dagen.

Just det. idag kasnke det blir lite bio, vore riktigt revligt :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig helg! =)

2010-08-27 @ 16:30:19
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0