Brum brum

Idag känns det som om att jag har bott i bilen. Först så skulle jag till banken och lämna in lite checkar åt familjen. Efter det tänkte jag att jag skulle köra till ett litet shoppingmall och inhandla lite nödvändigheter... Men jag körde vilse. Så det blev lite extra åkande för mig. Hittar ganska så bra här till saker och ting. Men det är när jag har hemmet som utgångspunkt. Kan inte ta mig från olika platser än riktigt.. Ska nog införskaffa mig en karta och kolla hur saker och till ligger i förhållande till varandra.

Sen har jag kört M på fotbollsträning idag oxå. Tog nästan 30-40min att köra dit. och så tillbaka. Så nu är jag trött. Ska soooova som en prinsessa inatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0