Det tar sig

Nu är det inte många dagar kvar här på skolan. imorgon är det sista lektionen och sedan bär det av till NEW YORK CITY och MANHATTAN!!!! woho! Lite guidad tur och sedan lite freetime! kommer dock inte bli någon shopping för min del. Väskan vägde alldeles för mkt på vägen hit :S har även fått reda på att man måste betala för sitt incheckade bagage när man flyger innom US. Suuuuger men men det är bara att betala och se glad ut.

Annars så är allt bra. har härliga vänner här och en jävla massa kottar, blir tooookig på dem, men men. kommer soms agt till familjen på fredag. börjar bli lite nervöst, men det ska nog gå bra. Skolan är mkt bättre än vad jag trodde, men man hade ju inga större förväntingar heller så....


Min Hubbe är hemma!!!!! love it!!!!


Kommentarer
Postat av: steff

Åh härligt att höra att Hubbe är tillbaka! :)



Spännande med familjen snart!



kram

2010-08-19 @ 20:18:09
Postat av: Cissi

Hej hej, så du har dragit iväg nu, måste vara jätte kul!



Vad är det för skola du är på och vad är det för utbildning?

2010-08-20 @ 06:36:53
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är lite förberedande inför mitt år som au pair. men rätt så mkt sunt förnuft.

2010-08-21 @ 23:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0