My first day :D

Idag har jag kört A till skolan. Det gick bara bra. Hittade dit och allt! Även varit till kemtvätten. Så nu hittar jag dit oxå. Börjar få ett litet begrepp om alla vägar här nu. Känns skönt.

Börjat kolla lite på olika kurser. Känns som om att det lutar mot Engelska nu första terminen. Sedan får jag se vad jag hittar på i vår.

Nu till roligare saker. Har hittat till 2 olika shopping mall. :D woho! Men insåg precis att jag inte får lön förrens imorgon (hoppas jag iaf....) Så shoppingen får nog väntas tills imorgon. Känner att jag måste köpa lite träningskläder så man kan börja träna lite på gymmet. Måste ju fördriva dagarna med något innan jag hittat massa kompisar att umgås med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0