Det där med skola och allt

Var över till Colleget som jag förmodligen ska börja på i vår. Skickade in min ansökan för en månad sedan men har inte fått något student id av dem. Så idag åkte jag dit för att fråga vad som gått fel. De hade helt enkelt inte fått in min ansökan. Även fast jag fick en bekräftelse på att de fått de.
Men jaja hur som helst. Fixade ansökan på plats och sedan måste jag göra ett engelska skriv och läs test för att kunna ta de kurser jag vill ta. Så ska tillbaka imorgon eller på torsdag och skriva provet och sedan måste jag tillbaka i början av Januari och vara med på ett möte, lite guidening om vad de tycker jag borde läsa och så. Så vi får se hur det blir. Måste ju hur som helst få mina 6 creits.

Fundera även på att läsa lie extra engelska oxå. Får se hur svårt/lätt det är.

Ha även varit på gymmet idag. Har bara en session kvar med min PT :( Hon undra om jag var sugen på att forsätta med henne. Vilket jag är, men jag vet inte om jag har pengarna. Skulle kosta 342 dollar i månaden då. Slipper iofs betala medlemsskapet på 44dollar/månad året ut (2011). Men jag ska försöka räkna lite på hur mkt jag har att röra mig med i övrigt efteråt. Men jag vill verkligen forsätta. Man har mkt mer motivation att gå till gymmet när man ska träna med henne än när jag tränar själv.

Slappa och städa lite nu innan det är dags att dra iväg och hämta lilla söta Alexander :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0