Det tar sig!

Idag har jag varit på julklappsjakt. Och tro det eller ej men jag fick ihop till hela 4 julklappar! Inte illa pinkat. men jag har en hel del kvar måste jag säga. bad david se till att min lilla bil hemma i lilla Sverige blir såld snart för jag behöver pengarna!
Den present som jag är mest nöjd med än så länge är morronrocken till min värdpappa. Hoppas att han blir lika nöjd bara. Han är ju inte den lättaste att köpa presenter till direkt. Han köper ju allt han vill ha själv. Men jag hoppas att han inte har köpt någon morronrock iaf!
Sedan blev den en liten present till darlingen och lite stocking-presenter till Alexander och maggie. Inge speciellt men lite utfyllnad.
Forsätter eventuellt imorgon med shoppandet :D

ikväll blir det förmodligen Kina buffé med mina kära vapendragare Ulrika och Daniel :D Riktigt RIKTIGT glad att jag har träffat dem! Helt plötsligt blev livet i NC mkt roligare :P
Sedan ska jag ta revansch i bowling! Om vi nu åker och bowlar. Saker och ting ändras ju hela tiden.

Ne städa lite snabbt här hemma och sedan äta en av mina gooooda lussekatter!



Denna fast en vit blidde det, tycker den är riktigt fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0