GOD JUL!!!!

Nu känns det verkligen som jul!

Igår hade jag det riktigt trevligt! Hade Svensk julfest här hemma med massa julmat! Köttbullar, rödbetssallad, sill, janssons, julmust mm! Helt perfekt med andra ord! Ulrika kom oxå över och fick lite svensk julfirande. Så hon, jag och david satt för oss själva på slutet och bara hade det trevligt! Men vi blev inte riktigt 30 pers, vilket bara kändes skönt. Tyckte vi var många som det var!
Fick för övrigt riktigt många och positiva kommentarer om min rödbetssallad. Amerikanarna gillade den skarpt!

Efter alla hade gått hem så gick jag upp och slog in alla mina paket. Blev 25st. Slarvade på slutet och slog in flera saker i ett och samma paket. Orkade bara inte!
Sedan ner och lägga allt under granen. Och där var det redan fullt, så det var lite problem med att hitta lediga platser ;)

Blev väkt i morse klockan 8 på morgonen. Så då var det bara att knata ner till vardagsrummet och öppna alla paket! Fick massa fina saker! Både från min svenska familj där hemma och min nya amerikanska familj :D
Sedan var det julfrukost. Fick min efterlängtade risgrynsgröt, vörtbrödsmacka med julskinga och senap och massa andra goda saker.


Saker jag fick:
- En supermjuk och skön pläd
- Roliga servetter med texten I enjoy the little things in life - shoes, handbags and jewelry
-
Peppermint browni-mix
- Elf soap
- En data-väska från Fossil
- Dusch saker
- 3 fina hängen från Pandora
- En ficklampa
- Korthållare att sätta på nyckelknippan
- Luftfrächare till rummet (som rökelser fast utan all rök)
- Sleeping mask
- Easy tone skor
- Rolf Berg tomte
- Parfym och lotion
- Antecknings-block
- Swedish fish
- PENGAR!!!
- 2par underbara tofflor!
- 3cd skivor med Taylor Swift
- Massage
- Christmas tree ornament i form av den Amerikanska flaggan
- Handuk
- Resväska

Lite jul i bildformat :


Våra fina julstrumpor!


Smörgåsbordet - Köttbullar, janssons, skinka you name it!


Alla julklappar som jag slog in


Granen med alla julklappar!


Mina fina pepparkakor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0