Happy!

Äntligen så mår man lite bättre! Magen är inte helt ok än, men jämför man med hur jag mådde häromdagen så är den på topp nu! Tog det endå lugnt imorse. Låg kvar i sängen till efter 12 iaf. Låg och kände efter hur magen mådde. Om jag skulle orka att göra något. Kom fram till att jag var tvungen att prova iaf. Skulle jag börja må sämre så är det ju bara att åka hem igen.
Men som tur var så blev det inte sämre. Så jag och älsk stack iväg till ett kläd outlet. Så det blev lite skor och några toppar, en jacka och ett par shorts till mig. Älsk shoppade lite mer... Men inte mkt... Kommer nog bli mer för hans del imorgon, då jag inte har många dollar kvar på kortet...

Nu sitter jag hemma och njuter av mina nya fynd :D Blev lite sommarkläder, men jag behöver nog inte vänta så länge på att få använda dem. Kommer nämligen bli runt 17-18 grader här i helgen :D NAJS! Bye bye till snön säger jag bara!

Nu ska vi slappa och kolla på budget bio (dvs film på datan...)

Och om jag mår riktigt bra imorgon så kanske man till och med kan ta en sväng till gymmet :D Hoppas!!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hej älskling, skönt att höra att du är bättre =).

Sista lediga juldagen, men Musse tyckte att jag skulle gå upp kl 06:30 han jamade och skrek och puttade på mig, så som vanligt vann han och det var bara att gå upp och ge honom mat. Jobbar sista dagen för i år i morgon och sedan ledig tre dagar igen skönt. Alla hälsar Puuuuuuuuuuuuuussssss!

Mammi <3

2010-12-29 @ 07:22:43
Postat av: Ulrika

det är DU som är dålig på uppdatera här! ;P

2011-01-06 @ 02:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0