hatar HATAR Viasat!

Fick en påminnelse på en obetald ränking på viasat på min mobil idag. De ville att jag ska betala 700kr. Men jag sa upp mitt abonnemang innan jag åkte och de skulle skicka en slutfaktura till mig. Betalade en faktura till dem i augusti och trodde att det var den sista, men icke sa nicke. De har ingen information om att jag har ringt in i augusti och beställt en slutfaktura, utan istället så har jag tydligen ringt in förra veckan??? Fattar ingenting! Blir så jävla förbannad och irriterad! Aldrig mer viasat för min del! Så jävla otrevliga!
Så nu är det tydligen någon som ringt in och pratat med dem. De vet inte vem det är och inte jag heller. Personen blev informerad om att fakturan inte går att dra från mitt konto, men jag har inte fått någon information av någon om det! FUCK IT!

Aja fört över mina sparpengr till mamma nu och hoppas att hon kan betala den åt mig. Min bankdosa har dött så jag kan inte göra det själv.

Otrevlig personal har de oxå!


Kommentarer
Postat av: Linus Eriksson

Hallå Jenny!

Mitt namn är Linus Eriksson och arbetar på Viasat. Otroligt tråkigt att du blivit illa bemött samt fått felaktiga besked från våran kundservice. Jag vill ta tillfället i akt att be om ursäkt för detta. Om du skulle kunns skicka mig ett email med ditt Abonnent eller personnummer så kan jag se över ditt abonnemang och ta reda på vad som har gått fel i hanteringen av detta ärende.



Mvh Linus Eriksson

Viasat

2010-12-07 @ 11:48:33
URL: http://www.viasat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0