Hemlig beundrare!

Häromdagen fick jag ett sms på min svenska mobil. Medelandet löd                                                                   

hah kommer fan inte våga falla för dig :$
men jag lä
r ju märka på fre/lör hur du gillar mig..
vad gör du? <3

Blev lite glad och själkvlart lite fundersamt vem det var ifrån. Kände inte igen nummret och när jag sökte på internet så kom det inte upp nått. Fick helt enkelt skicka tillbaka ett litet mess och fråga vem det var. Det var en tjej, en Veronica, lite besviken blev man allt. Kunde åtminstonde vara en kille som skicka fel. Men jaja så var det med den saken.

Idag är det en kall dag här i Chapel Hill. -5grader är det just nu brrr. Men till helgen blir det över 10 grader för att sedan lagom till måndag gå ner till 1grad. Det går verkligen upp och ner! Men solen skiner oftast alltid! Vilket jag gillar!

Postade alla julklapps paket igår. Borde komma fram innan jul hoppas jag. Ska bara säga till dem som får dem att inte öppna dem innan julafton!
Har fortfarande inte kommit på vad jag ska köpa till familjen här. Till Alexander har jag en hel del förslag. Men mitt största bekymmer är min värdpappa, har verkligen inte någon som helst aning om vad jag ska köpa till honom :S Någon som har något förslag?

Ne gå upp på övervåningn och se om städtanten är klar med mitt badrum och sovrum så man kan duscha och klä på sig lite...


Kommentarer
Postat av: Mammi

Städar hon ditt rum också!!!

Du hittar nog ngt till honom också du är så himla duktig på presenter. Får man klämma på paketen då ; )

2010-12-09 @ 22:12:52
Postat av: Jenny

Klart hon städar mitt rum oxå :P

Börjar komma på lite saker som jag kan köpa. Får se vad jag hittar i helgen.

Nej du får inte klämma och inte skaka! Behärska dig nu mamma! :D

2010-12-10 @ 02:49:36
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0