Hohoho!

God Jul på er alla där ute!

Idag är det julafton i Sverige, men här borta är det som en vanlig dag bara :D
hade tänkt att titta på kalle Anka idag via nätet, men det gick sig inte... bara om man befanns sig i sverige! vad är det då för vits med att lägga ut det på internet om man inte kan se det utomlands? Så det fick bli massa youtube-klipp istället :d Men det funkade ju fin fint det me!

Har skypat lite med familjen hemma och sett när de öppna julklapparna de fick av mig. Jag hoppas att de blev nöjda med dem.

Ska strax iväg till buriken och handla det sista som min värdmamma behöver till festen ikväll. Sedan ska jag åka och lämna hundarna på spat! Så de blir rena och fina till jul!

Ännu en gång GOD JUL PÅ ER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0