Magsjuka!

Gud vilken rolig dag jag hade igår... Efter att jag och David hade kommit hem från Daniel runt 3 på morgonen, så fick jag sova i ca 1 timma, sedan började helvetet! Var uppe på toa varje timma och spydde som en gris! Plus att jag hade riktig smärta i magen. Kom som kramper hela tiden! Såå roligt. Sedan låg jag i sängen hela gårdagen. Kommer inte att klara av att bli ett vårdfall. Fy fan vad ont i kroppen jag hade efter att ha legat i sängen i ca 20timmar. Ajaj.

Tack och lov så mår jag så mkt bättre idag! Fortfarande lite öm i magen, men det är ju inte så konstigt. Fått i mig en macka och en kopp te idag :D

Hoppas att jag piggnar till lite mera så att vi kan åka iväg och shoppa lite på rean sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0