Nedräkningen har börjat!

Om mindre än två veckor kommer min lilla älskling över till mig! Då har vi inte setts på över 4 månader! Känns konstigt men ändå inte. Har inte tänkt på det så mkt, kanske för att man har haft så många nya intryck här att man inte riktigt förstått hur lång tid det har gått. Kommer nog att kännas desto jobbigare när det är dags för honom att åka hem igen :( kanske gömmer honom under sängen eller nått ;)

Idag har iaf varit en bussy day! farit runt som en tok känns det som men endå så blev jag inte klar med allt! Men då har jag lite att göra imorgon oxå!
Måste börja med mitt julklapps handlande snart, men jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Vilket är olikt mig, brukar annars veta precis vad jag ska köpa till folk. Kan bero på att jag inte har kännt min värdfamilj så länge plus att det känns som om att det kan köpa allt de vill ha, så man vill ju gärna komma på något fiffigt. Suck och stön!

Ne nu är det iaf sängen som gäller! En ny dag imorgon och nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0