Nu är han här!

Hämtade upp darling på flygplatsen igår kväll :D Känndes riktigt konstigt att träffas efter dessa 4 månader, men samtidigt inte. Kännde precis som om det var igår jag åkte.
Hämta upp honom iaf. Sedan stack vi och åt lite mat. Mkt trevligt.
Sedan hem och presentera honom för familjen. Satt nere i vardagsrummet och drack lite vin och pratade. Det var nära att David missade sitt flyg ner till mig pga förseningar i München. Men de lyckades flyga in det de var försenade :D Skönt!

Nu ligger han iaf i min säng och sover. Tror han är lite trött efter att ha flugit i 16timmar och var vaken i nästan 1 dygn... Så jag tänkte att jag skulle passa på att dra till gymmet, men min bil var borta. Min värdpappa hade tagit den... Så det var bara ut och springa i ca 30min istället. Var faktiskt riktigt skönt. Trodde inte jag skulle tycka det. Sedan lite enklare  träning här hemma.
Men nu tycker jag att han kan vakna. Funderar på att börja poppa lite musik :P Hihi ne så elak ska jag inte vara.


Kommentarer
Postat av: Bosse & Carola

Hej Jenny! Vi ska kolla din blogg lite då och då. Du verkar ju trivas "over there" Ta väl hand om David, barnen börjar bli vuxna när dom inte är hemma en julafton. Hälsa och krama David från oss.

Tomtefar och tomtemor

2010-12-21 @ 19:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0