Sov morgon!

Idag kom min värdmamma precis efter att min väkaklocka hade ringt och säger att jag kan somna om och sova lite längre. Så jag fick sova till kl 9 idag! Så jäkla skönt! Har inte blivit mkt sömn för mig i helgen. Så det var verkligen tacksamt!
Så upp vid nio och sedan körde jag Alexander till skolan och nu sitter jag och slappar lite här hemma. Har precis skickat iväg en internetbeställning på lite julklappar :D Ska försöka komma ut i veckan och handla lite mer. Förhoppningsvis drar jag iväg på onsdag med Ulrika till ett outlet och inhandlar det sista!

Idag är det även Lucia. Vilket är lite tråkigt att de inte firar här. Det är ju en del av julen! Får se om jag sticker ner till butiken och köper lite saffran och bakar lite lussebullar eller något likande :D

Lovade er lite bilder från helgen. Så här kommer de. Lånat en del av Ulrika eftersom jag inte har någon kamera själv än...


IKEA!!!


Lite av det som inhandlades :D


I jakt på en ny kudde


Svenska-gänget tackar för sig


Charlotte


Hela au-pair gänget!

Sedan efteråt hos Daniel så gick allt bara utför för oss så jag håller de bilderna för oss själva :P
(mest för att jag ser helt heeeemsk ut på alla bilder....)

Men en riktig trevlig helg hade jag! Äntligen har jag lite härligt folk här! <3


Kommentarer
Postat av: Mammi

Verkar som du hittat en hel del på IKEA är val bara dumlekolorna som saknas =P. Bara fem dagar kvar gumman, sen kommer HAN!

2010-12-14 @ 14:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0