Mini weekends när de är som bäst!

Bokade min resa till Michis här om dagen! Så nu är det klart att jag kommer ner till min favvo :D Har dock bara bokat en enkelbiljett ner så vi får se om jag kommer hem eller om jag måste stanna kvar i skåneland...

Idag har jag som vanligt kämpat mig igenon dagen på jobbet. Gick helt ok. När jag kom hem hade jag tänkt att rida lite, men han fick vila istället. Körde rätt så hårt igår. Så jag hakade på Kerstin och gick en härlig, men kall, promenad med hunadrna istället. Så skönt att få vara ute i friska luften och rensa huvudet lite.
Ne ta och äta lite mat och bara slappa och ta det lungt.

Imorgon är det sovmorgon och sedan ska man upp en sväng till stan. Ska hämta ut mitt nya VISA kort eftersom mitt andra är spärrat pga att folk inte kan skillja på mitt och sitt :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0