Julgransplundring

Idag efter jobbet så bestämde jag mig för att det var dags att plocka ner granen. Innan den tappar allt barr...

Så det var bara att leta fram kartongen och börja plocka av allt pynt och glitter! Jävlar vad det är jobbigt att plocka bort. Har sådant där glitter som är som långa smala trådar. Jätte fint, men så jobbigt att ta bort :S Hur som helst så fick jag bort allt iaf. Sen skulle jag bara få ut granen, var tvungen att gå igenom hela huset, så gissa om jag hade barr ÖVERALLT! så det var bara att sopa ;)

Har iaf fått bort den delen nu, ska försöka ta bort allt annat pynt oxå, men det blir senare ;)

Har precis ätit middag, bestående av tortelini. Betalat räkningarna. Mobilräkningen blev en smärre chock, så nu håller vi tummarna att elräkningen inte bli på allt för mkt. För jag har inte mkt pengar kvar nu :(


Super suddig bild på granen ;)


Men pepparkakshuset får stå kvar lite till :D


Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Va kul att det har kommit in lite mer bilder här på bloggen!!

2010-01-24 @ 12:23:18
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0