Ok att det äntligen har varit en underbar vinter, men just nu vill jag ha lite varmare...


Hade tänkt att göra en hel del saker idag. Men de sket sig rätt så snabbt. Hästarn akom inte ut förrens vid 11-snåret. Mockningen gick snabbt. Men sen skulle jag försöka få igång alla vattenkoppar som frusit. Så fram med värmepistolen och försöka tina alla ledningar. Efter ett tag så började tillslut att rinna i dom. Så in med hästarna fort som fan innan de fryser igen.

Enligt smhi så ska det bli lite varmare snart, bara 5-10 minus. mkt bättre än 20 :S

Ikväll blir det iaf underbar middag. Jag, Maria, Martin, Fia och David ska äta hummer och annat gott till :D Mums! Ska se om någon vill handla åt mig så slipper jag åka in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0