Stressiga dagar...

Just nu känns det lite stressat. Jobbar en hel del plus att jag har ett helt stall att ta hand om. Och inte nog med det, pga att det underbara vädret som vi har så måste jag oroa mig för om hurvida vattnet kommer att frysa eller ej. Både till husen och i stallet.

Men trots alla tidiga mornar så känner jag mig inte så trött. Klockan ringer mellan 5-7 på mornarna och då är det dags att dra ut till stallet för att sedan åka till jobbet.

Nu har jag iaf en ledig helg att se fram emot, så det blir lite sovmorgon både för mig och hästarna ;) Ingen som klagar i denna kyla iaf, just det på tal om kyla. Min värmemadrass är helt UNDERBAR!! Såååå skönt att gå och lägga sig i en varm och skön säng. Ska ta och inskaffa en till så jag har värme i HELA sängen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0