Slutar det aldrig att regna?

Verkar inte som det. Men det är nästan lite skönt att få klä på sig lite för en gångs skull. Ska ju bli sol igen imorgon :D Lovley! Hitills har detta år varit helt underbart! Först en härlig och lång vinter med massa snö! och nu en underbar sommar med massa värme och sol! Tycker inte att man ska klaga!

Rätt så skönt att bra sitta och slappa idag utan att få allt för dålig samvete. Borde igentligen packa, men jag vet inte i vilken ända jag ska börja? känns som om att jag behöver allt förtillfället. Får väl panik packa om ca 2 veckor. Illa, men det är som vanligt. alltid ute i sista minuten!

Längtar efter att få åka, snart så, inte så lång tid kvar nu. Ska bli så otroligt spännande. Har precis mailat lite med familjen, de ska ev ringa någon gång snart. Även pratat med deras nuvarande au pair. Hon var hur trevlig som helst och svarade på massa utav mina frågor :D

Ne mys med älsk nu som bara sitter och gnäller brevid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0