Det där med rea är bara ren bullshit!

 

Hittar i 99% av fallen ALDRIG något på rea! Spelar ingen roll hur många butikerman går igenom och hur mkt kläder de har. Om man handlar något så kommer man alltid ut med något som INTE var på rean. Jag är inge bra på det där... Var precis så idag. kom hem med ett par jeans, ett linne och en topp och inget var det rea på. Men men.

Har rensat ur mina garderober idag, och det blev en hel del. en överfull papperspåse med kläder som jag ska försöka kränga på tradera, och så lite andra saker som jag inte orkar lägga upp, som jag ska åka med till davids systerdotter och se om det är något som hon vill ha. Sen får den kassen som vanligt åka lagret runt inom släkten ;) 

Nä lägga upp alla kläder nu, lär ju ta en timma eller så, men vad gör man inte för lite pengar...



Lite shopping i London


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0