11Maj 2010

Sitter har som vanligt i Andreas sang och ar lite halv dod. Igar var det party for hela slanten! Andrea och Victor hade sin gemensamma fodelsedagsfest hemma hos sig och det var sa javla roligt! Forst var det massa folk har och jag/vi hade det skit roligt! Sen drog vi vidare till en nattklubb som var i en kyrka...? Kanndes lite konstigt men det var sa himla coolt! Hade superroligt dar! Dansade som en tok, medans andra lag ner och dansade pa golvet ;) Var forsta gangen jag gick ut och festade i mina converse och jag bara ALSKADE det! Var sa nojd med mitt skoval, man kunde ju dansa nonstop!!

Sa nu sitter jag har och ar dooood. Gick och la oss vid 4 imorse och jag vaknade pigg och glad vid 10. Hur kommer det sig att man alltid vaknar sa tidigt nar man har festat kvallen innan?
Har bara varit ute en snabbis idag. Vi gick till ett stallle precis nedanfor oss och at frukost. Ingen av oss hade ork nog att gora det sa...

Ska packa de sista sakerna nu. Jag och Andrea var och handlade lite mer sakerigar, bland annat en vaska till mig. Sa nu har jag nage att ta hem sakerna i. Ska ta med mig massa av Andreas saker oxa.

Na se om det finns nage atbart i huset. Magen borjar kurra. Hmm kanske ska ga ner och kopa mig en Ben&Jerry kanske. Kostar bara runt 30kr har, eller 2 for 50! otroligt!



Pa V igar!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som du har skitskoj! Man blir ju sugen på att åka iväg och hälsa på folk. =)

2010-05-12 @ 07:33:27
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0