It's a perfect day...

Idag var det upp med tuppen och iväg till jobb tidigt tidigt. Men dagen gick rätt så fort. Bodde större delen av dagen inne i frysen. Lagom varmt och skönt :S

Efter jobbså var det i väg i full rulle till Malin :D Där blev det lite fruktsallads fika och massa snack! Hon fick även lite av kläderna jag köpt till lillan. Så nu hoppas jag att det får en tjej. Lite jobbigt med alla klänningar annars ;) Blev även lite middag oxå! Pontus kollade även på min bil och jag fick svar på varför min bil hoppar fram på vägarna istället för att rulla, tändsiften! Dah! men men man kan inte vara bäst på allt.

Snart kommer darling hit! Saknar min pojk! Inte setts sen helgen :( Men ikväll blir det massa mys! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK FÖR ALLT IDAG söta söta du <3 Det va massa mys & kul o ha dig här, bara få prata o umgås =) Så fick du ju se mitt hormonutbrott på mammsen också ;) höhöhö



PUSS!!!! <3

2010-05-20 @ 22:17:33
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0