Last day :(

Nu är jag ensam här. Andrea och Victor har dragit till universitetet. De hade någon obeligatorisk föreläsning, låter ju skoj...? Så nu väntar jag på att klockan ska gå, min buss går om ca 50min. Sedan har jag en underbar 10timmars resa framför mig innan jag är hemma i Sverige igen. Att det tar sådan lång tid att åka från England. Men men bor man på vischan så gör man :D

Har i alla fall haft det grymt skoj här! Så skönt att få komma bort från vardagen lite! Men jag ser inte fram emot resandet hem :( Men jag kommer hem iaf. Igår innan vi gick och la oss kollade vi en snabbis på aftonbladets hemsida. Vad stod det där om inte "Askmoln påväg in över Sverige" Men det verkar som om att jag klarar mig. Eller vi får se när jag kommer fram till flygplatsen :S


Lycklitvis så glömde jag kameran hemmai Sverige och mobilen dog, så jag har INGA bilder härifrån! Andrea har några så jag får sno några av henne sen :D

Tack Andrea för att jag fick komma till dig! Ses snart när du äntligen kommer hem! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0