18 november

Min data har pajat :( Den vill inte starta igang skarmen... Sa nu lanar jag min vardmammas data...

Idag har jag haft fullt upp nastan hela dan. Borjade med att kora Alexander till skolan, sedan vidare till gymmet dar jag plagade mig sjalv i 80minuter, kanndes dock skont efterat. Sedan hem och duscha och kla pa sig, ata en liten lunch for att sedan bege sig ut.
Var och handlade hundmat och sedan var jag tvungen att shoppa lite till mig sjalv. Fick en 20dollars kupong pa ett kopcenter nar jag var dar och shoppade sist. Och jag tanker ju inte lata de pengarna slippa undan ;)
Sedan akte jag och kopte mera tallbarr, japp ni horde ratt, tallbarr! Har i USA lagger man ut det i sin tradgard, i rabatter och sannt, hmmm??? Men men. Efter det var det vidare till matbutiken och inhandla lite fornodigheter. Sedan hem och lasta ut allt ur bilen.

Ska strax ivag och hamta upp Alexander pa skolan. Han har eftermiddags aktivitet idag sa jag hamtar honom lite senare an normalt.

Fick ett glatt kort av mammas syster idag! Tack Gunilla det var verkligen uppskattat! Saknar er dar hemma!

Om en vecka ar jag i LA! Woho! Ska bli riktigt skoj, men just nu sa har vi varmare an vad det ar dar... Inte bra (haha tradgardsmastarna var har idag och klippte grasmattan, i november!!)

Na ficka lite inna jag maste dra!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hm, å jag som tänkte igår på vad du skulle göra om datan gick sönder... Bara positiva tankar from nu =)

2010-11-19 @ 07:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0