22 November och 24 grader varmt!

Så var det måndag igen :D

Körde som vanligt Alexander till skolan idag. Sedan raka vägen till gymmet! Min PT kördeverkligen kol på mig idag. Första gången jag gav upp, det gick bra inte hur mkt jag än ville. Så nu ska jag försöka träna lite extra på just dn övningen själv!
Det negativa med att jag åker till LA imorgon är att jag inte kommer att träna på en hel vecka, vilken verkligen inte är bra! Men jag får verkligen försöka att tänka på vad det är jag stoppa i mig och sedan försöka att klämma in någon sit-up mm.

Så imorgon blir det till att köra gärnet på gymmet och sedan hem och tvätta massa kläder för att kunna packa det jag ska ha med mig :P alltid ute i sista minuten!

Men sedan är jag påväg till nya äventyr! Ska bli riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0