Nybakad 25-åring

Gårdagen var riktigt lyckad! Blev väckt på morgonen av fin sång och tårta och kaffe i sängen och självklart lite presentöppnade :D
Fick bland annat en väska som jag ska ha med mig till poolen och beachen i sommar (lääängtar!) Sedan lite annat smått och gott. Och självklart fick jag min resa till LA!

Sedan åkte jag och Teresa och handlade lite. Var meningen att jag bara skulle lämna tillbaka och byta lite kläder, men som vanligt kom jag hem med mer... Bland annat en fin kappa som jag kan ha nu när det blir lite kyligare (designad av Britney Spears... :P)
Sedan lite lunch här hemma och lite slappande. Fick även två jätte fina blomm-bud vid dörren. Ett från älkslingen och ett från mamma och pappa. Var även nere på posten och hämtade ett paket från syrran. Ett jättefint Pandora-armband, så nu ska jag oxå börja spara på dess berlocker.

På kvällen åkte hela familjen inklusive Ulrika och Robs mamma till en resturang och åt. Så efter en god middag och en ännu godare efterrätt så begav vi oss till teatern, vi skulle titta på broadway showen Billy Elliot. Den var riktigt bra.

Sedan avslutades kvällen i sängen med glass och prat med Ulrika.

Idag har jag även shoppat lite mer, men inte så mkt. Måste lära mig att hålla i mina pengar lite bättre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0