Sista timmarna

Nu är jag inne på mina sista timmar som 24-åring. Känns sådär, känner mig faktist gammal... Inte bra. Och ingen vidare lust att fira har man heller pga av omständigheterna. har gråtit en hel del idag oxå, känns fortfarande helt overkligt. Min underbara älskade bästa vän! Du är saknad! går inte att beskriva i ord hur mkt!

Men vi får se vad morgondagen har att bjuda på. har fått två presenter redan, men jag har inte öppnat dem än, även fast det kliar i mina fingrar... Ska åka och byta lite kläder imorgon, ett plagg som redan har gått sönder och ett plagg som var förstor (tjoho!).

På kvällen blir det middag hemma iaf. Det är allt jag vet.

Så ska njuta av mina sista timmar som ungdom nu. Så hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fia

Nu e du ingen liten skitunge längre.... Nu e du en stooooor! Puss å Grattis älskling!

2010-11-13 @ 07:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0