Skaffat mig en alldelse egen PT!

Så nu jävlar bränns det fett på gymmet! Tränar 3 gånger i veckan med min PT och så kör jag själv 2-3ggr/vecka. Måste bli av med alla usa-kilon :D
Men jäklar vad det känns bra efter träningspassen. Hon kör verkligen gärnet med mig! Idag fick jag även lite komplimanger, hon tycker jag jobbar på riktigt bra! Men som vanligt så tycker jag inte att man ser någe resultat. Vet att jag inte tränat så länge, men jag är otålig!

Det är tur att jag inte har någon våg att väga mig på. Skulle bli ännu mera depp då.

Annars så rullar dagarna på. Tänker på min älskade vän David flera gånger om dagarna. Men jag tror att jag hanskas med det lättare tack vara att jag är där jag är. Känns inte lite verkligt när man inte träffar alla andra och ser hur ledsna de är. Men jag saknar dig min kära vän <3

Äta lunch snart och sedan åka till mallet och byta lite saker som inte var så hela...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0