1 månad kvar

Sedan kan jag kallas för tant! vart tog alla dessa år vägen? känns som om jag inte har gjort någe och vips s¨å var man gammal som ett troll, inte bra! Börjar nog få min första ålderskris. Känns som jag ligger flera år efter min planering. Just nu så skulle jag ha ha vart färdigutbildad och ha ett bra jobb, vad hände liksom?


Måste komma på vad jag vill bli när jag blir "stor" har fortfarande ingen aning! inte så lätt att börja plugga då inte. suck...

Annnars är allt bra. tar det bara lugnt förtillfället, gör inte mer än vad jag behöver. Slappt skulle man kunna säga

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag? :)

2010-10-13 @ 16:47:42
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0