25 oktober

Det blidde ingen shopping igår, men jag är inte ledsen för det! Istället så stack hela familjen iväg på en cykeltur. Finns ett jättefint träningsspår här i närheten där man kan cykla/springa/promenera, riktigt fint och trevligt ställe. Och inga jobbiga uppförsbackar! Cyklade iaf 8 miles, vet inte riktigt hur långt det är, men skönt var det iaf.
Passade även på att ta en promenix runda när jag kom hem. Känndes som om att jag behövde röra på mig lite mer.

Idag har det vart en mindre aktiv dag. Var ute och gick med hundarna i morse, det var väl typ det. Sedan har jag varit och handlat mat inför veckan. Hämtat Alexander i skolan. Och lagat middag. Så nu sitter jag i mitt lilla rum och bara slappar framför Tv:n skööönt!

MÅSTE gå och skaffa ett medlemskap på gymmet imorgon! Inga fler undanflykter! Får intala mig själv om att jag har slut på bortförklaringar. Vill ju börja träna! Får ju inte shoppa förrens jag har gått ner någon storlek, hur nu det i helskotta ska gå. Tycker om mat fööööör mkt!


Träningsspåret, börjar nog bli lite höstigt här :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0