Blixtar och dunder

Inte riktigt mitt favorit väder. Vaknade i natt av att hela rummet lös upp! sedan var det full rulle hela natten! Massa blixtar och regnskurar, trodde taket skulle ramla in. Forsatt en bra bit in på morgonen oxå. Såg en hel del blixtar när jag skjussade A till skolan och sedan körde jag igenom värsta regnovädret på vägen hem...

Men men man fick göra det bästa av situationen och sätta sig i sängen med en super mumsig frukost och bara mysa :D

Nu har det tack och lov slutat! Så nu sitter jag nere i köket och slappar. Städat lite i skafferiet, så jag vet vad jag har när jag ska laga middag. Lättare att handla då :)

I helgen blir det födelsedags kalas med halloween tema! Kan bli skoj. Får se om man shoppar någe oxå, har inte handlat någe sedan Petra åkte. Inte lika skoj längre....

Ne byta om, åka och hämta dry-cleanen och äta luncha kanske :D


rätt så häftigt, men läskigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0