Ny Au pair!

Idag ska jag iväg och träffa en nya au pair som har kommit hit :D Hoppas verkligen att det är en blivande vän! Är i lite behov av vänner här.. :P Min kära Petra sviker ju mig på söndag och då är jag nästan ensam. Vi har liksom klickat! Känns som om jag har kännt henne sååååå länge, som A:s pappa sa " you guys are like Bathman and robin"  Gonna miss her!!!! Men vi håller tummarna för den nya au pairen!

Annars då? Gårdagen gick bara fin fint! Tog en liten fika med A och hans pappa efter skolan och A fick massa presenter av fin pappa och massa andra! Fick bland annat en ny fin kamera!

Efter att vi ätit middag här hemma så fick han fler presenter. Av mig fick han bionicle lego och e cool fotoram, ska försöka ta kort på den snå ni får se! Sedan blev det självklart tårta! (igen) Köpte lite ljus som man kunde ha i tårtan och det visade sig att jag köpte sånna där ljus som tänds automatiskt efter det att man blåst ut dem. Haha ni skulle ha sett minen på A:s ansikte sååå roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0