Och så var denna vecka slut

Veckorna bara rusar förbi, fattar inte att tiden kan gå så fort...

I helgen har det inte blivit så mkt gjort. I fredags var det middag och movie med tjejerna, såg "you again" en riktig Jenny film som David skulle ha sagt ;) hade en riktigt trevlig kväll :D

Igår var det dags för min andra football match! Förstod lite mer denna gång och det hände lite mer på planen oxå, och så vann vi! tjoho! Gooo Tar Heels! efteråt åt jag och Petra middag, och sedan slappade vi hemma framför en dvd i soffan och glass som efterrätt! mkt trevligt! Idag har jagoch Petra bara tagit det lugnt. Slappat och kollat runt i butiker, dock inte shoppat så mkt, ska försöka att hålla i pengarna lite. hittat en finliten sak som jag vill ha me ack så dyr :S Vi får se om jag lyckas spara ihop pengarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0