Slappo-söndag!

Så var även denna vecka snart slut. Känns som om att dagarna bra rinner iväg. Kommer knappt ihåg vad jag har gjort på dagarna. och då gör jag ändå inte mkt..

Var nyss ute på en promenix med hundarna. En runda på lite mer än 1 timma. Känns riktigt skönt! brukar variera iblandoch springa en runda oxå, men varje gång jag gör det så frågar jag mig varför? tycker det är ap jobbigt att springa, men endå plågar jagmigsjälv runt, vet inte riktigt hur långt jag springer men det brukar ta lite mer än 20min, känns bra efteråt, men fy fan, imitten vill man bara dö...

Idag ska jag ev iväg med min värdmamma och kolla på skor (till henne! ) Har försökt att lägga shoppingförbud för min del. Inte handla några kläder tills jag gått ner lite i vikt, svällde visst lite första veckorna här :P (skor är dock undantag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0