Vilken start på helgen

Igår var det fredag och äntligen slut på veckan. Började med att åka och köpa mig ett par skor. Ett par svarta pumps! Super enkla och sköna! Sedan när jag kom hem så gick jag och la mig och sov två timmar för att försöka få bot på mion hemska huvudvärk som jag hade haft i några dagar. Vaknade upp kl6 och strax efter det så ropar Alexander och säger att det är dags för middag!
Kommer ner i köket och möts av en underbar syn! På bordet står det, tigerräkor med cocktailsås, två sorters kycklingvingar, sushi, olika ostar, supergod salsa-sås, bröd med soltorkadetomater, pestopasta mm och sist men inte minst Rosé Champange! såååååå gott!  Satte oss i vardagsrummet och tittade på Karate kid.

Imorse när jag vaknade så tog jag hundarna på en 1-timmars promenad, riktigt skönt, sedan när jag kom hem så frågade min värdmamma om jag ville gå på en promenad med dem oxå. Och det gjorde jag. Så nu känner jag mig riktigt nyttig!
Ska iväg på North Carolina State fair idag oxå. Ska bli riktigt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Njut gumman, njuuuuut av varje dag därborta!!!!puss!!

2010-10-23 @ 21:08:24
URL: http://honungens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0