Gooooo Tar Heels!

Igår var jag och Petra på vår första amerikanska fotbollsmatch här i USA! Fick biljetter av min värdpappa! vi hade riktigt bra platser och till biljetterna ingick även gratis parkeringsplats nära arenan! Helt perfekt!

Men vilken otrolig känsla det var att vara där! Se början innan spelarna kom in, och hela matchen! Otrolig stämmning och jäklar vad folk kan skrika! Alla var i stort sett klädda i carolina blue! Så hela läktarna var fullsatta av blåa människor!

Tyvärr så förlorade vi, men folk verkade glada iaf. Vill verkligen gå på nästa match oxå! Ska bara uppdatera mig lite på reglerna först...

Efterdet så åkte vi och snabb shoppade lite :S Sedan tillbaka hem till mig och så satt vi båda barnvakt åt A. Det blev tacos till middag och banan och choklad i ugn till efterrätt. Hade en riktigt revlig kväll.


Lite publik...


Laget på in martch!


Undra vilket lag Petra hejar på...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0