He is just so sweet!

Idag när jag körde A till skolan så sa han "Jenny, do you know something?" och jag svarade "no" då sa han "I love you" hur gulligt är inte det?? Han är sååå söt! självklart har han sina dåliga sidor/dagar men mestadels så är han helt toppen! Så go och glad!

Idag är det bara jag och han ensamna hemma. Hanns mamma är bortrest och R kommer inte hem förrens efter läggdags. Så vi får se vad för någe vi hittar på.

På tal om någe helt annat. När jag var ute och gick med hundarna härom dagen så såg jag en sköldpadda!!! de finns tydligen vilda här! helt otroligt, det hade jag aldrig trott, men men söt och orange var den :P


Lilla sköldpaddan ute på morgonpromenad :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0