Jag bor mitt i en naturruta

varje gång jag är ute och springer eller promenerar här i området så ser jag ALTTID, rådjur, ekorrar och chipmunks. Och ofta flera av samma sort. Rådjuren brukar springa framför en inte mer än ca 3-4meter. Ibland står det bara på folks tomter och tittar på en. Och ekorrar kryllar det av! Ser runt 5st varje gång jag  är ute. Men de är ju såååå söta. Specielt när de försöker gömma sig bakom sina svansar :D

Igår var jag ute för första gången här i USA. träffade en jättetrevlig tjej vid namn Petra. Vi gick och åt på en mexicansk restaurang och åt gott och drack Margeritas. looovley! Ska förmodligen träffa henne i helgen. Trevlig att äntligen få lite sällskap. Synd bara att hon kommer åka hem i oktober :( Buhu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0