Labor-day

Idag är det röd dag här i staterna. Vilket innerbär no school. Vet inte riktigt vad det är jag ska göra idag. Ska gå ner och kolla med min värdmamma strax. Får se omjag ska vara med A hela dagen eller om jag möjligtvis kan klämma in en liten träff med Petra.

Måste även till bokhandeln och köpa New Moon. Höll på att bli lite småtyt galen igår då jag inte hade någe att läsa. Vill verkligen forsätta med dessa böcker, sååå sjukt mkt bättre än filmerna, och jag som tyckte att filmerna var bra från början.

Annars är det bara bra härborta. känns lite ensamt ibland, men då är det tur att man har massa filmer med sig och självklart Skype!

Tror även att mina kläder som jag beställt kommer imorgon, jippi!!!! Håll tummarna om att allt passar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0