Mammi! <3

Pratade med min lilla mammi på skype imorse, i över 1,5timmar! Saknar min mamma en del. Vi har liksom alltid varit så tajta! Kunnat berätta allt för min mamma. Även saker som man kanske inte borde ha nämnt... Men jag tycker inte om att ha hemligheter för min mamma!
Kommer kännas lite konstigt att inte se henne på ett år. Med tanke på att hon är så flygrädd så kommer hon nog kanske inte att komma. Men jag ska vara positiv, jag ska tänka att HON KOMMER! Precis som när jag var positiv på den 1%chans hon sa att hon skulle följa med till London. Jag får helt enkelt axla rollen som den positiva igen :D

Så det är ingen som känner en hypnös eller liknande som kan få bort hennes lilla hemska tanke om att det är otäckt att flyga!

Kom hit mamma!!! Älskar dig!


Jag kan flyga, jag är inte rädd...


Kommentarer
Postat av: Mammi

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Love you so mutch min älskade "lillunge"

2010-09-23 @ 20:11:10
URL: http://jennynorrby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0