Avundssjuka på HÖG nivå!

Väckarklockan ringde 05.20 imorse. Slog på Tv;n i lagom tid till att se prins William och prins Harry knata in i kyrkan. Tyckte det verkade som harry var med nervös än brorsan...

Satt och tittade på alla människor som både var i kyrkan och alla människor som stod utanför.

Och sedan kom hon! Och jäklar vad vacker hon var! Vet att många klaga över klänningen men jag tyckte den var alldeles perfekt på henne! Hon var så vacker och såg så lycklig ut (inte undra på...)
Satt bara och log under hela vigselcermonin, samt undrade vad som försegick i deras huvun... Många tankar/känslor.

Men nu vill jag oxå ha min prins! Mitt kungarike! Mitt stora bröllop! Min underbara klänning! Vill vill vill!

Var dock riktigt besviken på kyssen. Trodde först att jag skulle missa den, så jag var tvungen att dra till gymmet och träna med min PT. Men vi gjorde lite övningar på löpbandet, precis framför en utav TV;apparaterna :D Så jag fick se den. Men jag kallar det inte för kyss, mer puss... Boooooooring!

Hur som helst. Resten av dagen har jag varit rätt så aktiv. Först som sagt gym, sedan promenad med hundarna. Sedan var jag och handlade lite blommor som jag sedan plantera. Tvätta en maskin med tvätt. Bakat äppelkaka, tvättat fönstrerna, dammsugit nedervåningen och nu har jag precis kommit ut ur duschen. Ska strax iväg till Ulrika. Ska bara hämta upp Alexander först och även Ulrikas ena värdbarn, se om jag hittar till hans skola :P

Sedan ikväll så ska vi hämta upp en utav Daniels kompisar på flygplatsen, favorit i repris! Ulrika fixa skylten idag med sina värdbarn :P

Ne dags att göra mig iordning och dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0