Blogg? Dagbok? Dagbok? Blogg?

Ibland funderar jag på om man inte ska ta och börja skriva i en riktig dagbok, en BOK! Inte bara lite kludder här på internet. Det finns lite saker som man vill få ut sig, men som man gärna inte skriver om här på bloggen. Bland annat för att det är lite för privat, man kommer göra en hel drös med människor upprörda och vissa saker som man helt enkelt borde hålla för sig själv. Saker som man inte kan/vill berätta för ngn!

Men men får försöka att behärska mina tankar så att de inte kommer ut i skrift här... Kanske ska ta och köpa mig en bok iaf, kan ju kanske vara roligt när jag är klar här i USA, att kunna gå tillbaka och se vad det var för konstiga tankar och funderingar och framför allt frustrationer man hade!

Men nu skippar vi det. Igår kväll så åkte jag och mötte upp Theresa för våran, nu lite mer vardagliga kaffedate :D Alltid lika trevligt. Gott kaffe och härliga pratstunder. Skönt att få komma ut lite på vardagarna och träffa folk, annars brukar det bli mest på helgerna, eftersom jag jobbar fram till halv sju på kvällarna, och som nu den senaste veckan, längre...

Och en annan sak, kunde inte bry mig mindre! Mer säger jag inte :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0